Ваш паспорт — Новый пользователь    Войти

Sergo

Название статьи придумайте сами
Когда: 04.08.2013 21:38, Автор: Sergo, Комментариев: 12

Эту статью могут понять люди владеющие языком иврит и русский одновременно.

הכותרת של המאמר חושבת על עצמך
Когда: 04.08.2013 21:41, Автор: Sergo, Комментариев: 3

תרגם בגוגל
ניתן להבין את המאמר על ידי אנשים דוברי השפה של עברית ורוסית באותו הזמן.

מי שלא מדברים רוסית ובעברית, יוכל לתרגם את המאמר למתרגם של גוגל בכתובת: http://translate.google.com/

קודם לכן למתנצל אם המאמר נוגע השקפות דתיות, לאחר שקרא מאמר כמה פעמים אתה מבין שאני ההפך הגמור מהאמונה לתת תיקון ראוי.

וכך, השם שלי הוא סטיב מתי או מתתיהו (מתתיהו) או Matveev או מתיו.

אני לא יודע למה היהודים שינו את שושלת שלהם והחליטו שהיהודי הוא על האם, לא האב.

אבל זה לא. לפני הכל הלך לפי אביו. אברהם הוליד את יצחק, יצחק הוליד את יעקב. זה עבר מאברהם.

מדוע החלטת מה שקורה באישה יהודי? אני לא מבין על מה נספר ראשים יהודים חכמים כאשר הם החליטו לשנות את המערכת. כל עבר על ידי אביו. כל דורות, המשפחות, הכל הולך לפי אביו. Presudstvuyuschih 80% מהגנים באדם, זה הגנים של האבא, ו -20% מאמהות. אז אלוהים הופרד מצלעו של האדם, שהיה 20% מנשי גנים וזה רק במקרה שאיש presudstvuet 100% מהגנים שהם 80% מיהודים של האב, ו -20% מהאם היהודי.

הגנים של הגברים חזקים יותר מהנשים, ועדיפים בכמות ובפיזית, הגנים של נשים.

יהדות עוברת מהאב. חכם יהודי החליט לעזור לעצור את ההתבוללות של יהודים והעביר חוק שבו אם האמא היא יהודי, בנו או בתו יקבל את מעמדו של יהודי.

אם האישה 100% יהודים, היה נשוי ליהודי, הילד שייולד ממנו, יהיה רק ​​20% מהגנים יהודים. חז"ל אמר, שנישמר לפחות 20% מהם בתקווה שילדיהם יתחתנו או להינשא ליהודים, ובכך מאריך את המירוץ.

היום יום ראשון, היום העלה ישו או ישו (ישווע), זה לא המשיח. נוצרים קוראים לו המשיח, אבל הוא לא המשיח, כי KHrist (המשיח) הוא מתייחס לשמו של הצלב שעליו הוצא להורג ישוע-ישו. לחצות אותו oruzhie רצח, אשר היה בשימוש על ידי הרומאים אפילו המרד של ספרטקוס. הצלב הוא כמו הגיליוטינה שבו בני אדם נהרגו. הצלב הוא כלי הרצח, כמו גרזן שנערף.

נוצרים רבים סוגדים לצלב, אפילו מעבר מעל כל תפילה. הצלב הוא סמלי של עבודת אלילים. הצלב היה עשוי מעץ, והעץ היה עבודת אלילים, כעץ בשנה החדשה, המעוצב בצעצועים. ישו, ישו לא היה פגאני, ולא רציתי שדרכו היה מכוסה על ידי צלב, בשמו - ישוע המשיח

עכשיו אנחנו לתרגם את מילת עברית לצלב, ויהיה צלב, שפה האוניברסלית עברית שניתן לקרוא מילה במילה, ממש קצת דמיון, כושר המצאה ורווח בין האותיות. אז אם אתה עושה חלל במילה צלב כצל ב, אנחנו מקבלים את תרגומו בצל, והצל הוא כהה או משהו שאין בו אור. מתברר שהוא הצל של הצלב נופל לישו ישו.

אם אתה באמת מאמין בישו מאמין כי ללא צלב ולהסיר את הצל מעצמו וממנו, ואם אתה גוי, אתה יכול לבטל את המנוי מישו, ישו וסוגד רק הצלב והעץ.

המשיך צריכה.

סטיב Mattia